duminică, 22 august 2010

Alte dichisuri-coliere, bratari, margele



Alte dichisuri sau despre invidia constructiva...
As putea spune ca rubrica asta a aparut din placerea mea de a face margele, coliere si bratari insa ar fi doar in parte adevarat. Aaparut din INVIDIE! O invidie constructiva pentru ca acest sentiment, considerat aproape in unanimitate, ca reprobabil poate fi de doua feluri. Adicatelea, mon cher, o invidie distructiva care te face sa atentezi, fie si doar in imaginatie, la patrupedul behaitor din ograda vecinului si o invidie constructiva care te indeamna sa te intrebi ce-i asa greu ca eu sa nu pot?!...
Prin urmare, vazand eu cum le merg manusitele colegelor mele si ce chestii interesante rezulta, m-am gandit sa incerc. Si dupa asta, vreo doua saptamani, as fi facut margele si in somn. Acum, ca dorm mai putin, am putea considera ca mi-a mai trecut.

Deci acum gasiti aici si margele, coliere, bratari si alte dichisuri!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu