duminică, 5 decembrie 2010

In vizita!

Eu si domnul Goe ce mai mergem in vizita.
Asa am ajuns la targ, pentru ca in calitate de expozant, vremea asta a avut ceva personal cu mine.
Ieri, am stat cu nasul pe geam, am facut un calcul rapid: in cat timp cu toata umbrela mea sunt ciuciufleasca si am aplicat zicala: " astazi nu mergem la targ/stam acas' lucram cu sarg"
Azi, mi-am luat taraboantele la spinare, pe la 12, am facut fata cu brio supravegherii vigilente e vecinilor-"nu goleste nimeni casa si nu, nu ma mut" - si cu elan, inainte... stop! Iar ploua!
Asa ca am mers la targ mai tarziu, cand ploaia s-a oprit doar ca vizitator. Si m-am intors cu cadouri (pentru mine, desigur!): un magnetel de frigider de la Diana (cerceidinpietre.blogspot.com), un magnetel de la Andra si Razvan (www.ilovehandmade.ro) si o brosa...de la Ana-Maria (artizanna.blogspot.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu