luni, 20 ianuarie 2020

Cu sare si piper

Toata luna decembrie am tinut-o cu "sarbatorile vin! sarbatorile vin!" E! uite ca venira si trecura! Pe mine ma lasara cu ceva raceala. Asa ca a trebuit sa stau stramb si sa ma uit chioras incercand sa ma hotarasc ......sa iau bulina care ma face sa cant cocoseste, dimineata, pe gardul vecinului?Nu cred ca ar aprecia mai ales ca daca e frig o sa-mi iasa o cantare balbaita. Sa iau bulina care imi face fundul mare, vocea subtire si limba albastra? Ma rog, pana sa ma decid am dat gata afinele care mai ramasesera intr-o stica, am primit un tratament Bowen si mi-am reinoit prietenia cu preavestitul parasinus si preagustoasa vitamina C! Si in trei zile am fost gata sa pre- gatesc tot ce mi-am pus in cap in noul an!
Mai intai sa pre-saram putina sare si piper!


Colier din solnita si pipernita vechi cu sarma argintata.
Unicat. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu