sâmbătă, 19 februarie 2011

Folclor (2)

Folclor- Studiu....de dragobete(2)

Cazul1:
Frumoasa vecina noastra,
Scoate capul pe fereastra.
Sa vad chip frumos,
Drag si luminos

Au! inima mea...

Ei, de la versul asta bagam de seama cum incidenta bolilor de inima creste brusc si ne plaseaza pe un loc fruntas.
Se recomanda ceaiul de paducel si o vizita la medic, unde:
"Ce-ai vazut, Ionel la Marioara,
De ti-a pus pe flacari inimioara?"

...dupa un examen medical amanuntit se constata ca o mai slaba vedere poate avea efecte benefice asupra sanatatii inimii!

Cazul 2:
Cine bate seara la fereastra mea?
Eu sunt draga, Marioara, nu te speria!

Cine bate seara, la oblonul meu?
Eu sunt, draga Marioara, eu, Ionel al tau!

Si uite asa au disparut obloanele si au aparut termopanele, de poti sa bati in ele pana ti se uraste.
Dar si Fat-frumos a schimbat tactica! Deci:
Ti-am dat beep.
Ca sunt voinic!
Si sa stii
Nu-ti cer nimic!

Si l-a inghitit balaurul!
Iar Fat- frumos, din burta balaurului, zise:"Pai, asa ne fu vorba, mai balaure?" Atunci balaurul, cuprins de remuscari, il dadu afara, de doua ori mai frumos si mai voinic ca inainte. Ba inca il si ridica sa ajunga pana la fereasta Cosanzenei.
Si de aici, timpul s-a oprit....

Ceas de poveste

Ansamblu ceas si acuarela pe lemn, lacuita.
Dim aprox.25x20cm


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu