sâmbătă, 12 februarie 2011

Folclor ...

Folclor... Studiu de caz....

1.Marie si Marioara
Ia un par de ma omoara!
Parul sa fie de soc
Sa nu ma omori de tot

Care-va-sa-zica: omara-ma, tu, da' nu asa...oricum.Ca ma paste curiozitatea sa experimentez un NDE da' imi lasai curajul acasa. Si daca n-o iesi din prima, macar pun si eu de un concediu medical. Si o sa stam ,Marie, amandoi sub supraveghere: eu la domicil'(c-asa-i la medical acusi), tu, la racoare pentru tentativa!
Aferim, baiete, ca viteaz mai esti!

2. De-o vrea mandra de n-o vrea,
Deseara ma duc la ea!
Obosit si plin de apa,
Ma duc la ea ca mi-e draga!

Asta e cu traditie si recidiva. Ca a mai fost un caz, unu'...Lapusneanu... care o tinea una si buna ca: daca nu ma vreti, eu va vreau.
Doamna soata sa, n-a inteles prea bine ce a vrut sa spuna.... Si pe atunci nu erau nici dusuri... Asa ca i-a facut o supa condimentata cu putina soricioaica.
Sau de la vin i s-a tras?
Ce mai conteaza! Inca o dusca!

Ce vremuri! Ce apucaturi!

Chelarul beciului
(Nota: Chelarul vine de la chei nu de la aceea ca beciul ramane cam "chel de vin" dupa vizita)
Acuarela pe lemn, lacuita
Dim. aprox. 22x15


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu